11 juni 2012

3000 sidvisningar senare

Den 14:e april startade jag upp den här bloggen och nu mindre än 1 månad senare så har jag passerat gränsen för 3000 sidvisningar. Det känns otroligt kul att det finns många som är intresserad av det jag tänker och skriver. Jag hoppas ni fortsätter följa mig och ni får gärna sprida information om att sidan finns.

Nu går vi in i den sista skolveckan innan sommarlovet vilket även innebär att jag bara har 1,5 vecka kvar att jobba innan sommarledigheten träder in. Men jag lovar att jag inte ska sluta blogga under sommaren utan så fort något intressant händer eller om jag lagar något gott som jag vill dela med mig av så kommer det ett nytt inlägg här på bloggen.

Det vet väl att du kan "gilla" Skolkocken på facebook så missar du inga inlägg och samtidigt så finns det chans att få lite kortare tips och länkar där.

Mvh Skolkocken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar