28 maj 2012

Bråda tider

Det har gått några dagar sedan mitt senaste inlägg och det har sin orsak i brist på tid. Den här tiden på året händer det oerhört mycket på skolan och detta leder till att det hela tiden sker förändringar från våra vanliga rutiner - effekten av det är brist på tid.

Förra veckan hade vi exempelvis evenemang i matsalen 4 av 5 eftermiddagar, detta gör av vi måste plocka undan allt som står ute i matsalen efter lunch. Vi blev även tvungen att servera mellanmål på annan plats än matsalen.

Den här veckan är det lite lugnare på just den fronten, men istället har jag fullt upp med olika typer av möten alla eftermiddagar under veckan. Något som gör att jag måste klara av alla mina arbetsuppgifter innan lunch.

Nästa vecka är inte bättre den, då har vi 6:ornas avslutningslunch på tisdag, onsdag är lovdag och torsdag-fredag ska jag iväg på utbildning. Sen är det bara en vecka kvar till avslutningen och lite välförtjänt vila.

Så jag hoppas att ni har lite överseende med att bloggningarna inte kommer lika tätt de närmaste veckorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar