26 september 2012

20.000 sidvisningar senare

Efter att ha skrivit en blogg ett tag som handlade om mitt jobb på Restaurang Guldtuppen, min arbetsplats, så kände jag att det var mer ämnen som jag vill jag ville avhandla. Först och främst handlade det om att dela med sig av recept som jag skapade hemma. Så sagt och gjort så skapade jag denna blogg, Skolkocken.

Att jag 5½ månad senare skulle ha passerat 20.000 sidvisningar kunde jag bara drömma om. Att det finns personer som gillar att följa det jag skriver och tänker är inspirerande. Så detta kommer nog att fortsätta att utvecklas.

Sen är det kul att en del hittat igen min sida på facebook också. Förutom länkar till blogginläggen så dyker det andra tips och länkar också. Så om du inte gått med ännu så tycker jag att du ska.

Så tack alla som följer bloggen och jag hoppas att ni fortsätter göra det. Jag vore även tacksam om ni hjälpte mig lite genom att sprida den vidare till andra som kan tänkas vara intresserad av den.


Håkan Lundholm
aka
Skolkocken



Du har väl gillat min sida på Facebook. Ett enkelt sätt att se när nya recept dykt upp samt att det ibland dyker upp lite små tips, länkar och annat på sidan. http://www.facebook.com/Skolkocken

2 kommentarer: