13 maj 2013

1000 och åter 1000

Den 15:e april 2012 fick jag en idé, att jag skulle skapa en blogg där jag både kunde dela med mig av recept  som jag skapade hemma och de tankar jag har kring skolmat. Funderade ett tag efter ett lämpligt namn och föll ganska snart för "Skolkocken", eftersom det är just vad jag är. Då i början var det mest släkt och vänner som följde det jag skrev, men bloggen har sakta men säkert vuxit och nu har den tillslut nått en eftertraktad milstolpe. Någon gång under förmiddagen idag passerade den 100.000 sidvisningar, jag hade en liten förhoppning att det skulle ske under första året men nu är jag äntligen där. Känns lite svindlande på något vis, att det jag gör och skriver om har dragit till sig ett sådant intresse. Den statistik som finns att läsa för mig visar även att antalet besök varje dag stadigt ökar vilket driver mig till att dela med mig än mer till er som läser bloggen.


Så jag vill avsluta med att tacka alla som besökt bloggen och speciellt de som lämnat kommentarer, både på bloggen och på facebooksidan/twitter. Det är kul att ni gillar det jag gör och jag hoppas att ni fortsätter att besöka bloggen för att både hitta recept och ta del av mina tankar.

Mvh Håkan "Skolkocken" Lundholm


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar