22 mars 2014

Gäst hos Matpoden



Igår, fredag den 21 mars, var jag inbjuden som gäst hos Ola och Andreas som sänder "Matpoden". En matpod som förra året blev utsedd till Sveriges bästa matpod när "Matbloggspriset" delades ut på Mitt-kök mässsan. Killarna har drivit sin pod i snart 3 år och jag fick äran att bli gäst i program nr 99. Nästa gång kör de en jubileumsspecial med flera inbjudna gäster och extra lång sändning för att fira program 100. Just den här gången blev det en hel del snack om skolmat, jag blev ordentligt utfrågad och jag fick vara med i veckans smaktest som denna gång handlade om chilisås.

Så om du är sugen på att höra hur det lät så hittar du avsnittet här: http://podda.se/poddar/matpoden/avsnitt/matpoden-99





Du har väl gillat min sida på Facebook. Ett enkelt sätt att se när nya recept och andra blogginlägg lagts upp samt att det ibland dyker upp lite små tips, länkar och annat på sidan.  

Eller så hittar du mig på twitter och instagram under namnet @Skolkocken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar