10 augusti 2015

Skolkocken flyttar!

Det du just nu läser är mitt 400:ade inlägg här på bloggen, en hel del har det blivit och förhoppningsvis har någon haft glädje av dem. Men nu känner jag att det är dags för lite förändring och därför kommer jag att flytta bloggen från nuvarande portal (blogger.com) till Wordpress.com istället. Det ger mig chansen att ändra designen lite och det kommer även att bli lättare för mig att blogga från andra verktyg än datorn. Så det finns en förhoppning att det ska leda till ett lite tätare flöde av inlägg. Det är ju inte alltid man har tillgång till en dator när man vill dela med sig av något. Så jag hoppas du hänger med över och ser vad som händer på den nya bloggen, alla gamla inlägg kommer självklart att ligga kvar här, men de finns också kopierade på Wordpress. Så följ min nya adress in i framtiden så får vi se vad den kan bjuda på...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar